Як "U-LEAD з Європою" допомагає громадам облаштовувати ЦНАП
21.11.2019

Що таке перший та другий раунди Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою»? Для 3 мільйонів мешканців 210 громад у 24 областях України – це нова якість отримання адміністративних послуг завдяки створенню та модернізації ЦНАП за підтримки Програми. Для працівників ЦНАП – це новий досвід роботи у сучасних умовах та за новими підходами завдяки пройденим тренінгам та консультуванню з експертами Програми.

А для команди виконавців напряму з покращення якості надання адмінпослуг – це одна з наймасштабніших програм технічної допомоги в Україні. Найлегше описати результати нашої роботи у цифрах. У найближчі місяці у 210 громад-учасниць раундів 1,2 завершаться всі поставки, а це майже 300 пунктів доставки, більше 3000 комплектів комп'ютерної техніки та 20тисяч  меблів (робочих столів, стільців, дитячих куточків), а ще сотні знаків та вивісок, інформаційних стендів, cистем електроної черги та іншого устаткування, без якого неможливо уявити роботу сучасного ЦНАП. Географія поставок розкинулася по всій країні: від Вишніва на Волині до Чаплинки у Херсонській області.

Отже, з чого складається процес поставок меблів, IT та іншого обладнання до громад-учасниць Програми «U-LEAD з Європою»?

  • усе починається з аналізу (обсяги, графіки та географія поставок, уточнення специфікацій), який завершується формуванням та затвердженням тендерних документів для проведення закупівель;
  • процес проведення тендерів починається оголошеннями про закупівлі і завершується визначенням переможців-постачальників. Більше інформації про тендерні процедури та їх результати: http://bit.ly/2UpzuBO;
  • виконавець Програми «U-LEAD з Європою» компанія Niras Sweden AB укладає двосторонні договори на поставки відповідних товарів і надання послуг з компаніями-постачальниками, які були визнані переможцями;
  •  разом із підписанням двосторонніх договорів з кожною громадою підписується тристороння угода (між Niras Sweden AB, постачальником та громадою), у якій визначаються орієнтовні терміни постачання, номенклатура товарів і послуг для конкретної громади. Зазвичай, від початку до укладання контрактів і угод проходить близько трьох місяців;
  • починається процес постачання, який ув‘язується у логістичний ланцюжок поставок для конкретної громади, та може включати меблі, ІТ устаткування, програмно-технічний комплекс електронної черги, компоненти ознакування для ЦНАП, мобільні ЦНАП;
  • постачання обов‘язково доповнюється наданням супутніх послуг. Як правило, вони включають доставку та монтаж згідно з вимогами укладених договорів. Для високотехнологічних компонентів у супутні послуги входить підключення, налагодження та інструктаж працівників ЦНАП. Товари спроводжуються гарантійними зобов‘язаннями постачальників В залежності від складності поставок, вони займають від двох до чотирьох місяців;
  •  фінальний етап – це підключення громади до програмного комплексу автоматизації роботи ЦНАП «Вулик», який розробив проєкт EGOV4UKRAINE, що реалізується в рамках Програми «U-LEAD з Європою». Експерти проєкту також проводять тренінги для персоналу ЦНАП по роботі з «Вулик». Від моменту завершення поставок меблів та техніки до запуску комплексу «Вулик», як правило проходить біля місяця.

Сподіваємося, у цій публікації ми максимально детально пояснили алгоритм поставок фізичної допомоги. І це лише частина комплексного процесу підтримки створення належних ЦНАП у громадах України. 

Ff4c085358ef8c2a618fe8038dbeaa70